Optimizarea descrierii postului


 

Optimizarea descrierii postului

 

Se știe că o descriere a postului joacă un rol important în procesul general de angajare. Acesta servește pentru a fi primul nivel de asigurare a calificării candidaților, fiind în același timp o modalitate excelentă de a atrage atenția talentelor de top asupra companiei. Cu toate acestea, cum ar trebui să pregătiți fișa postului? Este important să fii specific - pe cât posibil. Majoritatea fișelor de post se dovedesc a fi prea vagi pentru a oferi potențialilor candidați ideea generală a modului în care va funcționa în mediul dat. În cele din urmă, acest lucru vă va costa candidați de top care ar putea să nu decidă să aplice în primul rând.

 

Problema cu descrieri vagi de locuri de muncă

O descriere a postului servește pentru a reprezenta locul de vânzare pentru compania dvs. pentru candidații respectivi de top care ar aplica pentru procesul de recrutare. Scrierea și difuzarea anunțului de muncă care se dovedește a fi suficient de descriptiv pentru a capta talentul potrivit, în timp ce servește, de asemenea, suficient de interesant pentru a păstra atenția candidaților, este cunoscut ca fiind cel mai bun mod de a atrage atenția candidaților mari și experimentați către procesul de recrutare. 

Majoritatea descrierilor de acolo se dovedesc a fi prea vagi pentru a realiza același lucru. În timp ce astfel de descrieri oferă prea puține informații despre companie și poziția acesteia, descrierile vagi ale posturilor pot, de asemenea, să îngreuneze solicitanții să decidă dacă ar trebui să aplice sau nu pentru postul dat. 

Este posibil ca candidații să nu poată decide dacă au sau nu setul adecvat de calificări pentru a aplica pentru postul dat. Candidații calificați ar putea continua citind fișa postului dvs., eliminându-se în același timp din procesul de recrutare. Acest lucru s-ar putea întâmpla deoarece nu sunt în măsură să stabilească dacă experiența lor respectivă tinde sau nu să se potrivească cu ceea ce ar putea căuta organizația. În același timp, candidații cu experiență sau calificări total lipsite de legătură ar putea continua cu solicitarea postului. În cele din urmă, acest lucru ar duce la obținerea de către organizația dvs. a cererilor candidaților care ar putea să nu fie potrivite pentru funcția dată.

Unul dintre avantajele majore ale unei descrieri adecvate a postului unei companii este acela de a servi ca primul pas de screening către asigurarea faptului că candidații care aplică au competențe relevante, precum și experiență pe care o căutați. Atunci când descrierile postului se dovedesc a fi vagi, managerii de angajare de acolo sunt lăsați cu un grup vast de candidați pe care trebuie să îi examineze pentru specificațiile postului. Acest lucru implică mai multă muncă pentru recrutorii respectivi și un timp global de angajare mai lent.

Mai mult, o descriere vagă a postului nu va oferi, de asemenea, solicitanților de locuri de muncă un sentiment bun despre compania dvs. sau despre funcția dată. Acesta este motivul pentru care s-ar putea să obțineți cereri cu calificări care ar putea să nu fie potrivite pentru funcția dată. O descriere a postului care vizează evidențierea beneficiilor generale ale muncii pentru compania dată, în timp ce descrie cu exactitate modul în care este cultura muncii, vă va permite să angajați candidați care se potrivește din punct de vedere cultural.

 

Gestionarea informațiilor salariale într-o descriere a postului

Nu se poate nega faptul că scrierea unei fișe de post este o sarcină provocatoare. Cu toate acestea, o întrebare care apare mereu este cum să faceți publicitate salariului funcției date în anunțul de muncă? Există mai multe speculații cu privire la acest aspect al fișei postului.

Una dintre preocupările majore este că este important să furnizați informații salariale solicitanților de locuri de muncă, deoarece majoritatea candidaților calificați nu se vor deranja să se aplice la aceiași lucru. Pe de altă parte, există un alt aspect care explică faptul că este complet inutil să se posteze informații despre salariu în fișa postului. Acest lucru se datorează faptului că candidații care ar putea fi pe piață cu adevărat în căutarea unui nou loc de muncă vor aplica pentru acest post știind că salariul va fi discutat ulterior. Fiecare companie ar trebui să decidă cât de bine informată dorește să fie candidații respectivi - chiar de la început până la procesul de interviu. În același timp, ar trebui să decidă și puterea de negociere pe care ar dori să o dețină. 

 

Dacă aveți în vedere afișarea informațiilor salariale în fișa postului, iată câteva modalități de a realiza aceleași:

 

Postați un salariu mai mic

Acest lucru ar tinde să atragă atenția candidaților care ar putea avea un interes complet în funcția dată și ar putea să nu caute cel mai mare salariu disponibil. Candidații care ar aplica pentru post vor fi din ce în ce mai preocupați să rămână fericiți și mulțumiți la organizație, mai degrabă decât să profite la maximum de suma de bani.

Acest lucru va ajuta, de asemenea, la stimularea bunăvoinței adecvate atunci când ați angaja noi angajați. Acest lucru se dovedește a fi adevărat atunci când oferta inițială a companiei ar fi mai mare decât ceea ce a fost anunțat.

 

Enumerați cea mai mare ofertă salarială posibilă

Atunci când organizația este conștientă că oferă compensații competitive în cadrul industriei date, publicitatea beneficiului dat ar putea ajuta la descoperirea solicitanților care ar fi putut fi ratate altfel. O companie ar trebui să aștepte cu nerăbdare să fie atentă la recunoașterea faptului că salariul este „la înălțime”. Acest lucru ar ajuta la atenuarea șanselor generale ca candidatul să fie supărat de o ofertă diferită.

 

Postați un interval de salarii adecvat

Când furnizați un interval de salariu adecvat în anunțul de muncă dat, acesta va permite companiei să exercite un anumit nivel de compensație. Pe baza competențelor generale și a experienței candidatului la funcția dată, companiile pot aștepta cu nerăbdare să ofere atât gama inferioară, cât și cea mai mare a salariului. Acest lucru ajută, de asemenea, la oferirea unui spațiu mai mare pentru negocieri în cazul în care organizația crede că candidatul va face unele contraofere.

O organizație ar trebui, de asemenea, să fie conștientă de faptul că specificarea intervalului salarial ar putea duce la unele probleme în timp ce oferă suma inițială. Candidații s-ar putea considera pe ei înșiși la cel mai înalt nivel de salariu și ar putea ajunge să se simtă dezamăgiți dacă compania i-ar plasa într-un interval inferior. 

 

Nu enumerați nimic

Atunci când nu declarați niciun nivel de compensare, afacerea dvs. este liberă să ofere ceea ce s-ar putea simți cel mai potrivit. Se știe că strategia dată oferă companiei o putere de negociere sporită în timp ce angajează noi angajați. În același timp, vă permite, de asemenea, să oferiți candidatului potrivit mai mult decât ceea ce veți oferi candidaților mai puțin experimentați. 

Nu poate exista o modalitate corectă sau greșită de a face publicitate salariului. Cea mai bună opțiune este cea care tinde să coincidă cu cultura generală a afacerii. 

 

Scrierea fișelor de post pentru a atrage mari candidați

Când implementați modificări minore la fișele de post respective, vă poate ajuta să parcurgeți un drum lung atunci când vine vorba de a atrage atenția candidaților de nivel superior. Ar trebui să vă propuneți să adăugați cât mai multe detalii posibil, fără a merge pentru repetări sau a fi copleșitor. Încercați să pictați o imagine despre cum este să lucrați zilnic pe rolul dat. O modalitate eficientă de a realiza același lucru este prin includerea defalcării corespunzătoare a sarcinilor sub formă de procente. Ar trebui să explicați modul în care funcția dată funcționează în cadrul organizației pentru a oferi candidaților o imagine clară a poziției date, precum și spațiu pentru avansare rapidă.

După cum sa menționat, ar trebui să vă propuneți să adăugați informații cât mai mult posibil. Încercați să atrageți atenția candidaților potriviți, incluzând pregătirea necesară, nivelul de experiență și calificările. Ar trebui să oferiți candidaților oportunitatea potrivită de a simți că sunt perfecti pentru funcția dată, chiar înainte de a aplica pentru același lucru. Acest lucru îi va ajuta să îi mențină motivați pe tot parcursul procesului de recrutare.

În cele din urmă, ar trebui să vă propuneți să subliniați faptul că face organizația dvs. unică față de ceilalți. Ar trebui să presupuneți că candidații respectivi nu au nicio idee despre organizația dvs. Prin urmare, ar trebui să continuați cu vânzarea a ceea ce ar face compania excelentă, astfel încât candidații să lucreze acolo. S-ar putea chiar să luați în considerare prezentarea industriei selectate, declarația de misiune și direcțiile viitoare. Cel mai important, candidații sunt cunoscuți pentru a continua să caute experiențe distincte la locul de muncă. Prin urmare, ar trebui să vă propuneți să le spuneți despre beneficiile unice - inclusiv locația excelentă, cultura uimitoare a muncii, asigurarea de sănătate excelentă și altele pentru a le atrage. 

 

 




Hiring Developers in Romania

Hiring Developers in Romania

Hiring Developers in Romania   How Much do Programmers in Romania Cost? Senior programmers make €1,700 to €2,200 a month (five times the average salary in Romania), while junior progra...
Gatsby JS Development

Gatsby JS Development

...
Aplicați pentru locuri de muncă de dezvoltare web independentă în București

Aplicați pentru locuri de muncă de dezvoltare web independentă în București

  Aplicați pentru locuri de muncă de dezvoltare web independentă în București   BucharestCoders este o platformă de recrutare care conectează programatorii independenți cu angajatorii loc...